Zangeres Lizzo lanceert shapewearlijn | Het Nieuwsblad Mobile

2022-09-03 01:08:20 By : Mr. Verdi Lv

De Amerikaanse zangeres Lizzo, bekend van het nummer Truth hurts , lanceert samen met sportmerk Fabletics haar eigen shapewearcollectie, genaamd Yitty. De collectie biedt maten aan van XS tot 6X.

Lizzo is niet de eerste beroemdheid die een lingeriecollectie lanceert. Onder andere Kim Kardashian met Skims en Rihanna met Savage x Fenty gingen haar al voor. Maar met Yitty wil Lizzo de shapewearmarkt veranderen, zegt ze tegen de New York times . “Het geeft iedereen de kans om voor zichzelf te spreken als het gaat over hoe hun lichaam eruit moet zien en hoe ze zich in hun lichaam moeten voelen. Meer dan enkel strings of shapewear verkopen, wil ik een mentaliteit verkopen die zegt: ik kan doen wat ik wil met mijn lichaam, dragen wat ik wil en me goed voelen terwijl ik dat doe .”

De zangeres is naar eigen zeggen al jaren bezig met het idee. Toen ze als twaalfjarig meisje shapewear wilde kopen in een lingeriewinkel bleef ze op haar honger zitten door het gebrek aan keuze. “Er waren maar drie kleuren: ivoorwit, roze of zwart. Niemand heeft die kleur!”

Yitty wordt deze week geïntroduceerd. Het bestaat uit ongeveer honderd verschillende stuks verdeeld over drie collecties: Nearly Naked, Mesh Me en Major Label. Op 12 april wordt de collectie gelanceerd op de website van Fabletics. Een Belgische site bestaat niet, maar de Nederlandse levert in ons land.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Wil jij toegang tot alle artikels van Het Nieuwsblad? Duik in onze plusartikels en lees er elke maand 3 naar keuze gratis.